17 Kasım 2011 Perşembe

Benden blogger olur mu??

Sanırım olmaz bu kadar boş vakitli insanım aklıma aaaaa benim de bir blogum vardı demiyorum...Klasik moda bloggerı olmak istemiyorum hatta olanlara da gıcık oluyorum her seyden bahsetmek istiyorum unutuyorum..ama ben arada yazıyım da okyanusta belki bu balığı yakalarsınız :))