Her zaman neden evlendiğini soranlara ''evlenilecek kadın var, eğlenilecek kadın var''diyen Yeşim Salkım acaba şu ayrıntının farkında mı kendisini daha çok boşanılacak kadın olarak anacağız. Tabi kimse aşağıdaki resimde gördüğümüz gibi örnek bir ailenin dağılmasını istemez ama ne yapıyormuşuz bu kadar ukala,snob olmuyormuşuz yaşanılanlardan ders alıp büyük konuşmuyormuşuz :)

