Bu dizi gelmiş geçmiş ennnn güzel amerikan dizisi..Ne yalan söyliyeyim friendsin papucu bayadır damda :)....İzliyor musunuz bilmiyorum ama henüz takılmadıysanız beni senelerdir müptelası yapan bu diziyi sizin de artık yakalama zamanınız gelmiş..şu an cnbc-e de son sezonu var ama siz en baştan başlyaın nasılsa artık ulaşıbalilirlik çok kolay dilerseniz d&r dan dvdsini alın dilerseniz diziport.com gibi sitelerden en bastan izleyin ama izleyin tutkunuyum resmen!!!!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder