12 Şubat 2012 Pazar

Örnek insan evlenilecek kadın Yeşim Salkım!

Her zaman neden evlendiğini soranlara ''evlenilecek kadın var, eğlenilecek kadın var''diyen Yeşim Salkım acaba şu ayrıntının farkında mı kendisini daha çok boşanılacak kadın olarak anacağız. Tabi kimse aşağıdaki resimde gördüğümüz gibi örnek bir ailenin dağılmasını istemez ama ne yapıyormuşuz bu kadar ukala,snob olmuyormuşuz yaşanılanlardan ders alıp büyük konuşmuyormuşuz :)

10 Şubat 2012 Cuma

How I met your mother?

Bu dizi gelmiş geçmiş ennnn güzel amerikan dizisi..Ne yalan söyliyeyim friendsin papucu bayadır damda :)....İzliyor musunuz bilmiyorum ama henüz takılmadıysanız beni senelerdir müptelası yapan bu diziyi sizin de artık yakalama zamanınız gelmiş..şu an cnbc-e de son sezonu var ama siz en baştan başlyaın nasılsa artık ulaşıbalilirlik çok kolay dilerseniz d&r dan dvdsini alın dilerseniz diziport.com gibi sitelerden en bastan izleyin ama izleyin tutkunuyum resmen!!!!

17 Kasım 2011 Perşembe

Benden blogger olur mu??

Sanırım olmaz bu kadar boş vakitli insanım aklıma aaaaa benim de bir blogum vardı demiyorum...Klasik moda bloggerı olmak istemiyorum hatta olanlara da gıcık oluyorum her seyden bahsetmek istiyorum unutuyorum..ama ben arada yazıyım da okyanusta belki bu balığı yakalarsınız :))

14 Ekim 2011 Cuma

BEHZAT Ç. ''SENİ KALBİME GÖMDÜM''

Bu diziye çok önyargılıydım ne renkleri ne teması beni çekmemişti ama yazın bir tekrar bölümüyle başladı bu hastalığın ilk bulaşması ve sonra soluksuz izlenen diğer bölümler...ve o müthiş sezon finali

Ve bugün...

Altın Portakal kapsamın da yarışan filmlerini izledim çok etkileyiciydi gerçekten.Türk filmlerine zaten destek olmalıyız da bu dizi, bu film başka bir şey susulan,göz yumulan her şeyi koorkusuzca ele aldığı için seviyoruz Behzat'ı..

28 ekim de vizyon da kaçırmayın derim...

P.s:Afiş tabii ki muhteşem Mhmet Turgut'a ait...Türkiye'nin en özgün fotoğrafçısı kesinlikle!

12 Ekim 2011 Çarşamba

kadına şiddete evet!

biliyorum şaşırdınız bir kadının böyle bir başlık atmasına
ama kadın da bazen hakediyor dır dır vır vır hem erkeğin namusu çok öenmli falan diyeceğimi düşünüyorsanız yanılıyorsnuz
amacım dikkat çekmek bilmiyorum ne kadar faydalı olur!
gerçekten aklım almıyor kendileri küçükken babası annesini döverken masanın altına saklanan çocuklar annesini koruyan adamlar büyüynce nasıl kendi çocuklarının annelerini döverler neden..
hem dövmek ne demek nasıl bir hak bu siz de
bir kampanya vardı ''kadına şiddet uygulayan erkek olamaz'' diye..ne kadar da doğru söylediler
artık yasa bekliyoruz,sığınma evi istiyoruz ekonomimizin güçlü kadınlarından destke bekliyoruz bunlar için
oysa belediyelerin kadın sığınma evi yapmak zorunda olduğunu hangimiz biliyoruz hangimiz dayatıyoruz ne kadar maliyeti olur ki hem bunun için bir sürü sponsor bulunabilir
sadece mor çati değil her dernek toplansın rotary.lions kulupleri bunun için ortak eylem yapsın korkmasınlar diğer ülke rotarylerine rezil olmazlar
hadi herkes elini taşın altına koysun...şiddet yapan eller taşın altın da hep kalsın!!!!
ALO 183 ŞİDDET HATTI DUYUPTA DUYARSIZ KALIRSANIZ ŞİDDET GÖSTEREN KADAR SUÇLUSUNUZDUR!

23 Nisan 2011 Cumartesi

meleklerle yaşamak

kendisini ilk kez Saba Tümer'in programın da izledim enteresan geldi daha sonra gittim kitabını aldım BEKİ İKALA ERİKLİ inanılma bir eğitim hayatı var çok da güzel bir kariyeri..ama melekler yaşamını tam da istediği yönde değiştirmiş..onlarla iletişime geçmiş işaretleri anlamlandırmış..şimdi de ben okuyorum çok enteresan ve çok etkileyici..eğer bu tip psişik şeylere meraklıysanız ve istemenin ve doğru şekilde dilemenin ne olduğuna önem veriyorsanız kesinlikle almalısınız kitabı..Ben d&r dan aldım 9 tl  ve içinden çok güzel bir meditasyon cd si çıkıyor..ben inandım ve sanki ben de hayatım da meleklerle bir şeyler değiştiriyor gibiyim çok belirgin bir durum olursa yine paylaşırım burdan ama almanızı da tavsiye ederim..
sevgiler..

uzun bir aradan sonra

Malum uzun bir ara verildi blog dünyasına..kim haklı kim değil bilemiyoruz..sansür mü telif hakkı ihlalimi artık ne diyeceğimizi şaşırır hale geldik zaten..bu sansür olayların da en deli olduğum şey sigara içmeme rağemn sigaranın buzlanması o kadar komik gözüküyor ki 5 yaşındaki çocuk bile anlıyor..ama malesef vahşet sahneleri ve silahlar öyle duruyor anlamış değilim..düğünlerde kutlamayı silahla yapan bir toplum da yaşadığımız düşünülürse bence önce silahlar ortadan kalkmalı tv de...ve burdan düğünlerde silah atanlara sesleniyorum KUTLAMALAR SİLAHLA YAPILMALIYSA SAVAŞLAR ŞÖLEN OLMALI!!!!!!!