23 Nisan 2011 Cumartesi

uzun bir aradan sonra

Malum uzun bir ara verildi blog dünyasına..kim haklı kim değil bilemiyoruz..sansür mü telif hakkı ihlalimi artık ne diyeceğimizi şaşırır hale geldik zaten..bu sansür olayların da en deli olduğum şey sigara içmeme rağemn sigaranın buzlanması o kadar komik gözüküyor ki 5 yaşındaki çocuk bile anlıyor..ama malesef vahşet sahneleri ve silahlar öyle duruyor anlamış değilim..düğünlerde kutlamayı silahla yapan bir toplum da yaşadığımız düşünülürse bence önce silahlar ortadan kalkmalı tv de...ve burdan düğünlerde silah atanlara sesleniyorum KUTLAMALAR SİLAHLA YAPILMALIYSA SAVAŞLAR ŞÖLEN OLMALI!!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder