belki çok sadece bir elbise ama gywenth paltrow öyle bir taşımış ki boşuna ikon denmiyordiyorsunuz..elbise bir calvin klein..tam da markanın tarzını gösteren bir elbise zaten sade ama gösterişli...özellikledüz fönlü saçları,bronz teni hafif makyaj mısırlı tanrıça havası vermişti..
diğer kıyafetlere http://starlounge.tr.msn.com/index.cfm?objectid=109824&imagenr=17&page=17 den ulaşabilirsiniz beğendiğiniz olursa ya markalara ulaşmaya çalışacaksınız ya da iyi bir trzi bulup iyi bir kumaşla diktirecekniz...
sevgiler

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder