Televizyona bir çok diyetisyen çıkıyor ama bana göre en tatlısı en kendini sevdireni Dilara Koçak ...Kitaplrı da çok bilgi verici ve güzel..
İlk ondan duydum bu stevya yı..bir bitkiymiş ve şeker tadını veriyormuş üstelik zararsızmış..
Bugün gittim eczaneden aldım..ben ik kullanım olarak çay şekeri gibi 1 gr olarak paketlenmiş olanlarından aldım..
120 adet var için de fiyatı 11 tl.yani bir çok marka aspartam içeren tatlandırıcıyla anı fiya üstelik bunun sağlığa hiçbir zararı yok üstelik yararı bile var,içeriğindeki prebiyotik lifler sindirimi vebağışıklık sistemini destekleyen prebiyotik bakterilerin gelişimin ve yaşamasını sağlıyor
ölçeğin nasıl ayarlanacağı arkasaında yazıyor..
1 küçük paket stevya=1 tatlı kaşığı şeker=5 gr toz şeker=2 küp esmer şeker
Daha büyük kaplarda toz halinde olanları da kek pasta yapımında kullanılıyormuş..onu henüz denemedim deneyince yazarım
p.s: bu arada 0 kalori olduğunuda hatırlatayım :)
sevgiler..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder