Herhalde benim kadar yağmur seven kimse olamaz.Havanın kapalı olması,yağmur çiselemesi,hatta dolu dolu yağması hem izlemeye hem de altın da yürümeye bayılırm,hele bir de cam kenarın da oturmuş sıcak bir şeyler içsem cabası..
Ama öyle bir çoğunluk var ki söze şöyle başlıyorlar ''offf yineyağmur yağıyor evden çıkasım yok'' ''hava kapalı içim de kapandı'',''saçımı da yeni yaptırdım mahvolcak şimdi''.
Eminim bu kişiler için bu mod sadece bahar havaların da değişiyordur.Çünkü insan mutsuz olmak istiyorsa ve yaşamayı engelleyecek bahaneler arıyorsa kendine bu sözler..off çok sıcak,off çok soğuk diye de başalayacaktır.
Bu yazımı okuyanlardan ricam hiç bir şeyin sizin yaşamanızı engellemesine izin vermeyin her anın tadına varın..Yağmur diner,sıcak gider ama bunlarla beraber zaman da biter..
Sevgiler..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder