24 Şubat 2011 Perşembe

15 günde 1 dizi

salak mıyız acaba? neden mi ? bir dizi yayınlanıyor..daha sonra haftada 2 kere tekrarları oluyor hadi bunlar kaçıranlar için diyelim..peki..saat 20.00 yazan dizinin 21.00 da başlaması niye? özet 2 saatlik dizinin 1 saat özeti olursa ya bize türkçe derslerinde özeti yanlış öğrettiler ya previously on lost derken ve sadece 5 dakika sürerken televizyonculuka biz mi yeni bir soluk getirdik?2 tane dizi izliyorum ama artık karar verdim 15 günde 1 izleyeceğim..nasıl olsa özet özet değil bildiğin dizi en azından bu günlerde başka şeyler yapmış olurum :))
bugün perşembe ya isyan edesim geldi gereksiz işte :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder