17 Kasım 2011 Perşembe

Benden blogger olur mu??

Sanırım olmaz bu kadar boş vakitli insanım aklıma aaaaa benim de bir blogum vardı demiyorum...Klasik moda bloggerı olmak istemiyorum hatta olanlara da gıcık oluyorum her seyden bahsetmek istiyorum unutuyorum..ama ben arada yazıyım da okyanusta belki bu balığı yakalarsınız :))

14 Ekim 2011 Cuma

BEHZAT Ç. ''SENİ KALBİME GÖMDÜM''

Bu diziye çok önyargılıydım ne renkleri ne teması beni çekmemişti ama yazın bir tekrar bölümüyle başladı bu hastalığın ilk bulaşması ve sonra soluksuz izlenen diğer bölümler...ve o müthiş sezon finali

Ve bugün...

Altın Portakal kapsamın da yarışan filmlerini izledim çok etkileyiciydi gerçekten.Türk filmlerine zaten destek olmalıyız da bu dizi, bu film başka bir şey susulan,göz yumulan her şeyi koorkusuzca ele aldığı için seviyoruz Behzat'ı..

28 ekim de vizyon da kaçırmayın derim...

P.s:Afiş tabii ki muhteşem Mhmet Turgut'a ait...Türkiye'nin en özgün fotoğrafçısı kesinlikle!

12 Ekim 2011 Çarşamba

kadına şiddete evet!

biliyorum şaşırdınız bir kadının böyle bir başlık atmasına
ama kadın da bazen hakediyor dır dır vır vır hem erkeğin namusu çok öenmli falan diyeceğimi düşünüyorsanız yanılıyorsnuz
amacım dikkat çekmek bilmiyorum ne kadar faydalı olur!
gerçekten aklım almıyor kendileri küçükken babası annesini döverken masanın altına saklanan çocuklar annesini koruyan adamlar büyüynce nasıl kendi çocuklarının annelerini döverler neden..
hem dövmek ne demek nasıl bir hak bu siz de
bir kampanya vardı ''kadına şiddet uygulayan erkek olamaz'' diye..ne kadar da doğru söylediler
artık yasa bekliyoruz,sığınma evi istiyoruz ekonomimizin güçlü kadınlarından destke bekliyoruz bunlar için
oysa belediyelerin kadın sığınma evi yapmak zorunda olduğunu hangimiz biliyoruz hangimiz dayatıyoruz ne kadar maliyeti olur ki hem bunun için bir sürü sponsor bulunabilir
sadece mor çati değil her dernek toplansın rotary.lions kulupleri bunun için ortak eylem yapsın korkmasınlar diğer ülke rotarylerine rezil olmazlar
hadi herkes elini taşın altına koysun...şiddet yapan eller taşın altın da hep kalsın!!!!
ALO 183 ŞİDDET HATTI DUYUPTA DUYARSIZ KALIRSANIZ ŞİDDET GÖSTEREN KADAR SUÇLUSUNUZDUR!

23 Nisan 2011 Cumartesi

meleklerle yaşamak

kendisini ilk kez Saba Tümer'in programın da izledim enteresan geldi daha sonra gittim kitabını aldım BEKİ İKALA ERİKLİ inanılma bir eğitim hayatı var çok da güzel bir kariyeri..ama melekler yaşamını tam da istediği yönde değiştirmiş..onlarla iletişime geçmiş işaretleri anlamlandırmış..şimdi de ben okuyorum çok enteresan ve çok etkileyici..eğer bu tip psişik şeylere meraklıysanız ve istemenin ve doğru şekilde dilemenin ne olduğuna önem veriyorsanız kesinlikle almalısınız kitabı..Ben d&r dan aldım 9 tl  ve içinden çok güzel bir meditasyon cd si çıkıyor..ben inandım ve sanki ben de hayatım da meleklerle bir şeyler değiştiriyor gibiyim çok belirgin bir durum olursa yine paylaşırım burdan ama almanızı da tavsiye ederim..
sevgiler..

uzun bir aradan sonra

Malum uzun bir ara verildi blog dünyasına..kim haklı kim değil bilemiyoruz..sansür mü telif hakkı ihlalimi artık ne diyeceğimizi şaşırır hale geldik zaten..bu sansür olayların da en deli olduğum şey sigara içmeme rağemn sigaranın buzlanması o kadar komik gözüküyor ki 5 yaşındaki çocuk bile anlıyor..ama malesef vahşet sahneleri ve silahlar öyle duruyor anlamış değilim..düğünlerde kutlamayı silahla yapan bir toplum da yaşadığımız düşünülürse bence önce silahlar ortadan kalkmalı tv de...ve burdan düğünlerde silah atanlara sesleniyorum KUTLAMALAR SİLAHLA YAPILMALIYSA SAVAŞLAR ŞÖLEN OLMALI!!!!!!!

28 Şubat 2011 Pazartesi

2011 oscarlarında kırmızı halıdaki en güzel elbise

belki çok sadece bir elbise ama gywenth paltrow öyle bir taşımış ki boşuna ikon denmiyordiyorsunuz..elbise bir calvin klein..tam da markanın tarzını gösteren bir elbise zaten sade ama gösterişli...özellikledüz fönlü saçları,bronz teni hafif makyaj mısırlı tanrıça havası vermişti..
diğer kıyafetlere http://starlounge.tr.msn.com/index.cfm?objectid=109824&imagenr=17&page=17 den ulaşabilirsiniz beğendiğiniz olursa ya markalara ulaşmaya çalışacaksınız ya da iyi bir trzi bulup iyi bir kumaşla diktirecekniz...
sevgiler

şubat ayı neden 28 gündür?

Olay, Sezar döneminde geçiyor.
Julius Sezar, takvimdeki karışıklıkları çözmesi için Mısırlı astronomi bilgini Sosigenes'e emir veriyor.
O zamanlarda 1 yılın 365 gün 6 saat sürdüğü biliniyor.
Sosigenes de şöyle bir çözüm buluyor;
HER YIL 365 GÜN ÇEKECEK.
HER YILDAN 6 SAAT ARTACAK.
ARTAN SAATLER 4 YILDA BİR TAKVİME EKLENECEK VE O YIL
365 + 24 SAAT = 366 GÜN OLACAK.
366 gün 12 eşit parçaya bölünmediği için 6 ay 30 gün, diğer 6 ay 31 gün çekecek.
Peki, 365 gün çeken yıllarda aylara göre dağılım nasıl olacak?
Yüce Sezar emir veriyor :
365 GÜN ÇEKEN YILLARDA EN SON AYDAN 1 GÜN DÜŞÜLSÜN.
O zamanlar yılbaşı, Mart ayında. Yani Şubat, yılın son ayı.
Böylece Şubat ayı, 4 yılda bir 30 gün, diğer yıllarda 29 gün olmuş.
Yüce Sezar, bununla da yetinmeyip aylardan birine kendi ismini vermiş: JULIUS, yani JULY ( TEMMUZ )
Sonradan imparator olan Agustus, Sezar'dan aşağı kalmamış ve sonraki
aya kendi ismini vermiş: AUGUSTUS, yani AUGUST ( AĞUSTOS )
Ancak Julius Sezar'ın ayı 31 günken Agustus’un ayı 30 gün olur mu?
O da emir vermiş:
YILIN SON AYINDAN 1 GÜN DAHA ALIN, BENİM AYIMI DA 31 GÜN YAPIN.
Zavallı Şubat'tan 1 gün daha alınmış ve Ağustos'a eklenmiş. O gün bu gündür Şubat ayı, 4 yılda bir 29 gün, diğer yıllarda 28 gün,
Sezar'ın ayı Temmuz ve Agustus’un ayı Ağustos da peş peşe 31 gün çeker oluvermiş…:)
sevgiler...

25 Şubat 2011 Cuma

yağmur sen de vurup durma şu cama

Herhalde benim kadar yağmur seven kimse olamaz.Havanın kapalı olması,yağmur çiselemesi,hatta dolu dolu yağması hem izlemeye hem de altın da yürümeye bayılırm,hele bir de cam kenarın da oturmuş sıcak bir şeyler içsem cabası..
Ama öyle bir çoğunluk var ki söze şöyle başlıyorlar ''offf yineyağmur yağıyor evden çıkasım yok'' ''hava kapalı içim de kapandı'',''saçımı da yeni yaptırdım mahvolcak şimdi''.
Eminim bu kişiler için bu mod sadece bahar havaların da değişiyordur.Çünkü insan mutsuz olmak istiyorsa ve yaşamayı engelleyecek bahaneler arıyorsa kendine bu sözler..off çok sıcak,off çok soğuk diye de başalayacaktır.
Bu yazımı okuyanlardan ricam hiç bir şeyin sizin yaşamanızı engellemesine izin vermeyin her anın tadına varın..Yağmur diner,sıcak gider ama bunlarla beraber zaman da biter..

Sevgiler..

şeker yerine stevya

Televizyona bir çok diyetisyen çıkıyor ama bana göre en tatlısı en kendini sevdireni Dilara Koçak ...Kitaplrı da çok bilgi verici ve güzel..
İlk ondan duydum bu stevya yı..bir bitkiymiş ve şeker tadını veriyormuş üstelik zararsızmış..
Bugün gittim eczaneden aldım..ben ik kullanım olarak çay şekeri gibi 1 gr olarak paketlenmiş olanlarından aldım..
120 adet var için de fiyatı 11 tl.yani bir çok marka aspartam içeren tatlandırıcıyla anı fiya üstelik bunun sağlığa hiçbir zararı yok üstelik yararı bile var,içeriğindeki prebiyotik lifler sindirimi vebağışıklık sistemini destekleyen prebiyotik bakterilerin gelişimin ve yaşamasını sağlıyor
ölçeğin nasıl ayarlanacağı arkasaında yazıyor..
1 küçük paket stevya=1 tatlı kaşığı şeker=5 gr toz şeker=2 küp esmer şeker
Daha büyük kaplarda toz halinde olanları da kek pasta yapımında kullanılıyormuş..onu henüz denemedim deneyince yazarım
p.s: bu arada 0 kalori olduğunuda hatırlatayım :)

sevgiler..

saçlarınız bir an önce uzasın mı istiyorsunuz?

bazen bir modeli çok beğeniriz..gider kestiririz güzel de olur ama bir çok kişi özellikle kadınlar çok çabuk sıkılırlar hemen uzasın isterler..kısa saçı uzatmak da zordur ya da kahkulu..şekilsiz dönemler uzun sürer..bunun için size önerim yağmurda dolaşın..yağmur suyu içindeki saf meteryallerden dolayı saçı besler bu doğl ıslaklık a saçı uzatır eger yağmur da dolaşmayı evmiyorsanız balkonunuza bir kap koyun bunun yağmur suyuyla dolmasını sağlayın banyonuzun da saçınızı son durulasuyu olarak bun kullanın..eger ki bu yazıyı yazın okuyorsanız denizin de yağmur sularıyla beslendiğin düşünürsek deniz suyu da saç uzatmaya yarar..
bu hızı dah da arttırmak için ve saç derinizin nefes almasını sağlamak için şampuanınıa çam terebantin (çam esansı) da dökebilirsini bir şişenin 3/4 ü 500 ml şampuan için yeterli olacaktır arada bir de kendini masaj yaparak da saç derinize uyuglayabilirsiniz...

sevgiler..

24 Şubat 2011 Perşembe

15 günde 1 dizi

salak mıyız acaba? neden mi ? bir dizi yayınlanıyor..daha sonra haftada 2 kere tekrarları oluyor hadi bunlar kaçıranlar için diyelim..peki..saat 20.00 yazan dizinin 21.00 da başlaması niye? özet 2 saatlik dizinin 1 saat özeti olursa ya bize türkçe derslerinde özeti yanlış öğrettiler ya previously on lost derken ve sadece 5 dakika sürerken televizyonculuka biz mi yeni bir soluk getirdik?2 tane dizi izliyorum ama artık karar verdim 15 günde 1 izleyeceğim..nasıl olsa özet özet değil bildiğin dizi en azından bu günlerde başka şeyler yapmış olurum :))
bugün perşembe ya isyan edesim geldi gereksiz işte :))

20 Şubat 2011 Pazar

herşeyedair: aşk tesadüfleri sever mi??

 Hepimizi etkiledi bir anda ömer faruk sorak yine yapmış dedik..ama işin için de bir de ipek sorak yani eşi de varmış meğer kendi hikayeli de tesadüfler üzerine kuruluymuş..
Filmden çıkınca herkes tesadüfünü aramaya başladı..ama unutmamak gereken bir şey var ki gün için de çok şey yaşıyoruz söz konusu aşk olunca yaşananlar tesadüfe dönüşüyor..bu yüzden pek çok quantum düşünürü tesadüf yerine anlamlı rastlantılar demeyi tercih ediyor..
Yani söleyeceğim şudur ki aşk olmayınca tesadüfler de anlamsız siz önce aşkınızı bulun sonra yaşananlar anlamlılaşacaktır...
sevgiler