biliyorum şaşırdınız bir kadının böyle bir başlık atmasına
ama kadın da bazen hakediyor dır dır vır vır hem erkeğin namusu çok öenmli falan diyeceğimi düşünüyorsanız yanılıyorsnuz
amacım dikkat çekmek bilmiyorum ne kadar faydalı olur!
gerçekten aklım almıyor kendileri küçükken babası annesini döverken masanın altına saklanan çocuklar annesini koruyan adamlar büyüynce nasıl kendi çocuklarının annelerini döverler neden..
hem dövmek ne demek nasıl bir hak bu siz de
bir kampanya vardı ''kadına şiddet uygulayan erkek olamaz'' diye..ne kadar da doğru söylediler
artık yasa bekliyoruz,sığınma evi istiyoruz ekonomimizin güçlü kadınlarından destke bekliyoruz bunlar için
oysa belediyelerin kadın sığınma evi yapmak zorunda olduğunu hangimiz biliyoruz hangimiz dayatıyoruz ne kadar maliyeti olur ki hem bunun için bir sürü sponsor bulunabilir
sadece mor çati değil her dernek toplansın rotary.lions kulupleri bunun için ortak eylem yapsın korkmasınlar diğer ülke rotarylerine rezil olmazlar
hadi herkes elini taşın altına koysun...şiddet yapan eller taşın altın da hep kalsın!!!!
ALO 183 ŞİDDET HATTI DUYUPTA DUYARSIZ KALIRSANIZ ŞİDDET GÖSTEREN KADAR SUÇLUSUNUZDUR!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder