Bu diziye çok önyargılıydım ne renkleri ne teması beni çekmemişti ama yazın bir tekrar bölümüyle başladı bu hastalığın ilk bulaşması ve sonra soluksuz izlenen diğer bölümler...ve o müthiş sezon finali
Ve bugün...
Altın Portakal kapsamın da yarışan filmlerini izledim çok etkileyiciydi gerçekten.Türk filmlerine zaten destek olmalıyız da bu dizi, bu film başka bir şey susulan,göz yumulan her şeyi koorkusuzca ele aldığı için seviyoruz Behzat'ı..
28 ekim de vizyon da kaçırmayın derim...
P.s:Afiş tabii ki muhteşem Mhmet Turgut'a ait...Türkiye'nin en özgün fotoğrafçısı kesinlikle!

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder