Sanırım olmaz bu kadar boş vakitli insanım aklıma aaaaa benim de bir blogum vardı demiyorum...Klasik moda bloggerı olmak istemiyorum hatta olanlara da gıcık oluyorum her seyden bahsetmek istiyorum unutuyorum..ama ben arada yazıyım da okyanusta belki bu balığı yakalarsınız :))
17 Kasım 2011 Perşembe
14 Ekim 2011 Cuma
BEHZAT Ç. ''SENİ KALBİME GÖMDÜM''
Bu diziye çok önyargılıydım ne renkleri ne teması beni çekmemişti ama yazın bir tekrar bölümüyle başladı bu hastalığın ilk bulaşması ve sonra soluksuz izlenen diğer bölümler...ve o müthiş sezon finali
Ve bugün...
Altın Portakal kapsamın da yarışan filmlerini izledim çok etkileyiciydi gerçekten.Türk filmlerine zaten destek olmalıyız da bu dizi, bu film başka bir şey susulan,göz yumulan her şeyi koorkusuzca ele aldığı için seviyoruz Behzat'ı..
28 ekim de vizyon da kaçırmayın derim...
P.s:Afiş tabii ki muhteşem Mhmet Turgut'a ait...Türkiye'nin en özgün fotoğrafçısı kesinlikle!
Ve bugün...
Altın Portakal kapsamın da yarışan filmlerini izledim çok etkileyiciydi gerçekten.Türk filmlerine zaten destek olmalıyız da bu dizi, bu film başka bir şey susulan,göz yumulan her şeyi koorkusuzca ele aldığı için seviyoruz Behzat'ı..
28 ekim de vizyon da kaçırmayın derim...
P.s:Afiş tabii ki muhteşem Mhmet Turgut'a ait...Türkiye'nin en özgün fotoğrafçısı kesinlikle!
12 Ekim 2011 Çarşamba
kadına şiddete evet!
biliyorum şaşırdınız bir kadının böyle bir başlık atmasına
ama kadın da bazen hakediyor dır dır vır vır hem erkeğin namusu çok öenmli falan diyeceğimi düşünüyorsanız yanılıyorsnuz
amacım dikkat çekmek bilmiyorum ne kadar faydalı olur!
gerçekten aklım almıyor kendileri küçükken babası annesini döverken masanın altına saklanan çocuklar annesini koruyan adamlar büyüynce nasıl kendi çocuklarının annelerini döverler neden..
hem dövmek ne demek nasıl bir hak bu siz de
bir kampanya vardı ''kadına şiddet uygulayan erkek olamaz'' diye..ne kadar da doğru söylediler
artık yasa bekliyoruz,sığınma evi istiyoruz ekonomimizin güçlü kadınlarından destke bekliyoruz bunlar için
oysa belediyelerin kadın sığınma evi yapmak zorunda olduğunu hangimiz biliyoruz hangimiz dayatıyoruz ne kadar maliyeti olur ki hem bunun için bir sürü sponsor bulunabilir
sadece mor çati değil her dernek toplansın rotary.lions kulupleri bunun için ortak eylem yapsın korkmasınlar diğer ülke rotarylerine rezil olmazlar
hadi herkes elini taşın altına koysun...şiddet yapan eller taşın altın da hep kalsın!!!!
ALO 183 ŞİDDET HATTI DUYUPTA DUYARSIZ KALIRSANIZ ŞİDDET GÖSTEREN KADAR SUÇLUSUNUZDUR!
ama kadın da bazen hakediyor dır dır vır vır hem erkeğin namusu çok öenmli falan diyeceğimi düşünüyorsanız yanılıyorsnuz
amacım dikkat çekmek bilmiyorum ne kadar faydalı olur!
gerçekten aklım almıyor kendileri küçükken babası annesini döverken masanın altına saklanan çocuklar annesini koruyan adamlar büyüynce nasıl kendi çocuklarının annelerini döverler neden..
hem dövmek ne demek nasıl bir hak bu siz de
bir kampanya vardı ''kadına şiddet uygulayan erkek olamaz'' diye..ne kadar da doğru söylediler
artık yasa bekliyoruz,sığınma evi istiyoruz ekonomimizin güçlü kadınlarından destke bekliyoruz bunlar için
oysa belediyelerin kadın sığınma evi yapmak zorunda olduğunu hangimiz biliyoruz hangimiz dayatıyoruz ne kadar maliyeti olur ki hem bunun için bir sürü sponsor bulunabilir
sadece mor çati değil her dernek toplansın rotary.lions kulupleri bunun için ortak eylem yapsın korkmasınlar diğer ülke rotarylerine rezil olmazlar
hadi herkes elini taşın altına koysun...şiddet yapan eller taşın altın da hep kalsın!!!!
ALO 183 ŞİDDET HATTI DUYUPTA DUYARSIZ KALIRSANIZ ŞİDDET GÖSTEREN KADAR SUÇLUSUNUZDUR!
23 Nisan 2011 Cumartesi
meleklerle yaşamak
kendisini ilk kez Saba Tümer'in programın da izledim enteresan geldi daha sonra gittim kitabını aldım BEKİ İKALA ERİKLİ inanılma bir eğitim hayatı var çok da güzel bir kariyeri..ama melekler yaşamını tam da istediği yönde değiştirmiş..onlarla iletişime geçmiş işaretleri anlamlandırmış..şimdi de ben okuyorum çok enteresan ve çok etkileyici..eğer bu tip psişik şeylere meraklıysanız ve istemenin ve doğru şekilde dilemenin ne olduğuna önem veriyorsanız kesinlikle almalısınız kitabı..Ben d&r dan aldım 9 tl ve içinden çok güzel bir meditasyon cd si çıkıyor..ben inandım ve sanki ben de hayatım da meleklerle bir şeyler değiştiriyor gibiyim çok belirgin bir durum olursa yine paylaşırım burdan ama almanızı da tavsiye ederim..
sevgiler..
sevgiler..
uzun bir aradan sonra
Malum uzun bir ara verildi blog dünyasına..kim haklı kim değil bilemiyoruz..sansür mü telif hakkı ihlalimi artık ne diyeceğimizi şaşırır hale geldik zaten..bu sansür olayların da en deli olduğum şey sigara içmeme rağemn sigaranın buzlanması o kadar komik gözüküyor ki 5 yaşındaki çocuk bile anlıyor..ama malesef vahşet sahneleri ve silahlar öyle duruyor anlamış değilim..düğünlerde kutlamayı silahla yapan bir toplum da yaşadığımız düşünülürse bence önce silahlar ortadan kalkmalı tv de...ve burdan düğünlerde silah atanlara sesleniyorum KUTLAMALAR SİLAHLA YAPILMALIYSA SAVAŞLAR ŞÖLEN OLMALI!!!!!!!
28 Şubat 2011 Pazartesi
2011 oscarlarında kırmızı halıdaki en güzel elbise
belki çok sadece bir elbise ama gywenth paltrow öyle bir taşımış ki boşuna ikon denmiyordiyorsunuz..elbise bir calvin klein..tam da markanın tarzını gösteren bir elbise zaten sade ama gösterişli...özellikledüz fönlü saçları,bronz teni hafif makyaj mısırlı tanrıça havası vermişti..
diğer kıyafetlere http://starlounge.tr.msn.com/index.cfm?objectid=109824&imagenr=17&page=17 den ulaşabilirsiniz beğendiğiniz olursa ya markalara ulaşmaya çalışacaksınız ya da iyi bir trzi bulup iyi bir kumaşla diktirecekniz...
sevgiler
diğer kıyafetlere http://starlounge.tr.msn.com/index.cfm?objectid=109824&imagenr=17&page=17 den ulaşabilirsiniz beğendiğiniz olursa ya markalara ulaşmaya çalışacaksınız ya da iyi bir trzi bulup iyi bir kumaşla diktirecekniz...
sevgiler
şubat ayı neden 28 gündür?
Olay, Sezar döneminde geçiyor.
Julius Sezar, takvimdeki karışıklıkları çözmesi için Mısırlı astronomi bilgini Sosigenes'e emir veriyor.
O zamanlarda 1 yılın 365 gün 6 saat sürdüğü biliniyor.
Sosigenes de şöyle bir çözüm buluyor;
HER YIL 365 GÜN ÇEKECEK.
HER YILDAN 6 SAAT ARTACAK.
ARTAN SAATLER 4 YILDA BİR TAKVİME EKLENECEK VE O YIL
365 + 24 SAAT = 366 GÜN OLACAK.
366 gün 12 eşit parçaya bölünmediği için 6 ay 30 gün, diğer 6 ay 31 gün çekecek.
Peki, 365 gün çeken yıllarda aylara göre dağılım nasıl olacak?
Yüce Sezar emir veriyor :
365 GÜN ÇEKEN YILLARDA EN SON AYDAN 1 GÜN DÜŞÜLSÜN.
O zamanlar yılbaşı, Mart ayında. Yani Şubat, yılın son ayı.
Böylece Şubat ayı, 4 yılda bir 30 gün, diğer yıllarda 29 gün olmuş.
Yüce Sezar, bununla da yetinmeyip aylardan birine kendi ismini vermiş: JULIUS, yani JULY ( TEMMUZ )
Sonradan imparator olan Agustus, Sezar'dan aşağı kalmamış ve sonraki
aya kendi ismini vermiş: AUGUSTUS, yani AUGUST ( AĞUSTOS )
Ancak Julius Sezar'ın ayı 31 günken Agustus’un ayı 30 gün olur mu?
O da emir vermiş:
YILIN SON AYINDAN 1 GÜN DAHA ALIN, BENİM AYIMI DA 31 GÜN YAPIN.
Zavallı Şubat'tan 1 gün daha alınmış ve Ağustos'a eklenmiş. O gün bu gündür Şubat ayı, 4 yılda bir 29 gün, diğer yıllarda 28 gün,
Sezar'ın ayı Temmuz ve Agustus’un ayı Ağustos da peş peşe 31 gün çeker oluvermiş…:)
sevgiler...
Julius Sezar, takvimdeki karışıklıkları çözmesi için Mısırlı astronomi bilgini Sosigenes'e emir veriyor.
O zamanlarda 1 yılın 365 gün 6 saat sürdüğü biliniyor.
Sosigenes de şöyle bir çözüm buluyor;
HER YIL 365 GÜN ÇEKECEK.
HER YILDAN 6 SAAT ARTACAK.
ARTAN SAATLER 4 YILDA BİR TAKVİME EKLENECEK VE O YIL
365 + 24 SAAT = 366 GÜN OLACAK.
366 gün 12 eşit parçaya bölünmediği için 6 ay 30 gün, diğer 6 ay 31 gün çekecek.
Peki, 365 gün çeken yıllarda aylara göre dağılım nasıl olacak?
Yüce Sezar emir veriyor :
365 GÜN ÇEKEN YILLARDA EN SON AYDAN 1 GÜN DÜŞÜLSÜN.
O zamanlar yılbaşı, Mart ayında. Yani Şubat, yılın son ayı.
Böylece Şubat ayı, 4 yılda bir 30 gün, diğer yıllarda 29 gün olmuş.
Yüce Sezar, bununla da yetinmeyip aylardan birine kendi ismini vermiş: JULIUS, yani JULY ( TEMMUZ )
Sonradan imparator olan Agustus, Sezar'dan aşağı kalmamış ve sonraki
aya kendi ismini vermiş: AUGUSTUS, yani AUGUST ( AĞUSTOS )
Ancak Julius Sezar'ın ayı 31 günken Agustus’un ayı 30 gün olur mu?
O da emir vermiş:
YILIN SON AYINDAN 1 GÜN DAHA ALIN, BENİM AYIMI DA 31 GÜN YAPIN.
Zavallı Şubat'tan 1 gün daha alınmış ve Ağustos'a eklenmiş. O gün bu gündür Şubat ayı, 4 yılda bir 29 gün, diğer yıllarda 28 gün,
Sezar'ın ayı Temmuz ve Agustus’un ayı Ağustos da peş peşe 31 gün çeker oluvermiş…:)
sevgiler...
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)

